Ben Sinnige & Lorenzo Deroma

121

Over ons

Hallo!

Wij zijn Ben Sinnige en Lorenzo (Enzo) Deroma, twee studenten Geo Media & Design, studerend aan de Aeres Hogeschool in Almere.
Als Geo Media & Design student leer je omgaan met de veelzijdigheid van geografie en geo-informatie en leer je hoe je deze informatie in een begrijpelijke en aantrekkelijke context kan worden gevisualiseerd.

Over onze reis

Rond 24 april zullen de twee studenten Ben Sinnige en Lorenzo Deroma, studerend aan de Aeres Hogeschool, een stage starten in Taiwan. Deze stage richt zich op het onderzoeken wat de verschillen zijn tussen de “Taichung World Flora Expo” en de ‘Floriade’ en hoe men in Almere en in Taichung omgaan met klimaatadaptatie in steden.

Bezochte landen

Wij hebben 27 landen (11%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Brazilië, Chili, China, Costa Rica, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Hongkong, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Mexico, Monaco, Nederland, Noorwegen, Peru, Spanje, Taiwan, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.